Объявления от 217 до 240 из 448 найденных.
Юрисконсульт
Вимоги до шукача: • Комунікабельність; •Вміння працювати в команді; • Гнучкість мислення; • Посидючість; • Претензія до життя. Обов'язки: • Супровід процедури реєстрації, зміни, ліквідації юр, фіз. Осіб; • Отримання карт реєстрації об'єктів торгівлі; • Процедура реєстрації касового апарату; • Реєстрація права власності на нерухоме майно; • Ведення встановленої звітності.
Оператор call-центру
Вимоги: - Грамотна усна і письмова мова; - Націленість на результат, відповідальність; - Впевнений користувач ПК; - Висока швидкість набору тексту; - Безконфліктність; - Вміння працювати в команді; Обов'язки: - Здійснення вихідних дзвінків (оповіщення про заходи та акції, проведення соц. опитувань); - Обробка вхідних дзвінків; - Участь у формуванні інформаційно-аналітичного забезпечення діяльності організації, збір і аналіз інформації, формування бази данних; - Складання звітності керівництву; Умови роботи: - Графік роботи 5/2; наявність гнучкого графіка, можливість сумісництва; - Досвід роботи необов'язковий; - Соц.
Помічник економіста в холдинг
Вимоги: - Освіта: середня спеціальна або вища; - Здатність до навчання, старанність, відповідальність; - Знання основ економіки та планування; - Знання Excel і 1С вітається. Обов'язки: - Участь у плануванні діяльності відділу; - Обробка та аналіз фінансової інформації, формування пропозицій; - Участь у звірках, інвентарізації, звітність; - Формування первинної документації (рахунки, заявки, контракти); - Управлінська звітність керівництву.
Менеджер по роботі з кліэнтами
Обов'язки: • Проведення холодних дзвінків; • Проведення презентацій; • Здійснення продажів; • Ведення документообігу; • Звітність; Вимоги: • Охайність, старанність, грамотність; • Уміння володіти офісними програмами, офісною технікою; • Освіта не нижче середньої. Умови: • Офіційне.
Оператор ПК в офіс!!
Вимоги: - Навички роботи з Excel; - Вміння грамотно писати тексти; - Впевнений користувач ПК; - Гнучке мислення і вміння адаптуватися до різних робочих ситуацій; Обов'язки: - Редагування текстів і робота з Excel; - Робота з графічними редакторами; - Ведення бази данних; - Швидкий набір тексту; Умови: - Комфортний офіс; - Згуртований колектив; - Адекватне керівництво; - Стабільна оплата праці.
Оператор 1С
Обов'язки: - Виписка документів на реалізацію товару (рахунок, накладна, лист замовлення); - Обробка документації; - Складання звітності керівництву; - Робота в програмі 1С; Вимоги: - Досвід роботи вітається; - Впевнений користувач ПК; - Знання програми 1С; - Здатність до навчання; - Безконфліктність; Умови: -.
Оператор по роботі з заявками
Ми надаємо якісні послуги в організації відпочинку і розваг. У зв'язку з відкриттям нового закладу потрібен оператор в офіс. Вимоги: Вільне володіння ПК та офісними програмами. Розвинені комунікативні здібності, вміння працювати в команді. Активність, старанність, ввічливість. Обов'язки: Прийом і обробка заявок, консультування зацікавлених клієнтів.
Менеджер з реклами
Обов'язки: - Організація рекламних кампаній та заходів в пресі і ЗМІ; - Організація участі у виставках; - Робота з менеджерами по продажах в просуванні товарів; - Розробка презентаційних матеріалів; Вимоги: - Універсальність у рекламі (досвід роботи з печаткою, інтернетом, дизайнерами в просуванні товарів); - Енергійність, ініціативність, наявність креативних ідей і вміння втілювати їх у життя; - Комунікабельність, організованість, акуратність.
Менеджер складу
Обов'язки: - Прийом / відвантаження на / зі складу; - Облік товару на складі; - Внесення в базу 1С виробництва товарів та їх руху; - Щомісячні виробничі звіти; - Прийом вхідної лінії дзвінків; Вимоги: -знання Microsoft Office, 1C, бухгалтерія; -Досвід вітається; -Безконфліктність; -Грамотна письмова мова; -вміння працювати в колективі; Умови: - Гнучкий графік; -Своєчасна оплата праці; -Адекватне керівництво; -Можливість просуватися по кар'єрних сходах; -Згуртований колектив.
Офіс-менеджер
Вимоги: - Знання офісних програм. - Комунікабельність, здатність самоорганізації, стресостійкість, ініціативність, грамотна мова, приємна зовнішність; - Здатність до навчання; - Навички командної роботи; Обов'язки: - Прийом і розподіл вхідних / вихідних дзвінків; - Ділове листування, кореспонденція; - Забезпечення життєдіяльності офісу; - Робота з клієнтами компанії; Умови: - Повний робочий день, можливість гнучкого графіка; - Кар'єрний ріст; - Закордонні поїздки за рахунок компанії; - Постійне корпоративне навчання.
Документовод
Для ведення ділової документації потрібна повнолітня людина. Вимоги: - Знання ПК, - Комунікабельність, - Грамотність, - Пунктуальність. умови: - Робота в комфортному офісі, - Дружній колектив, - Перспектива карєрного росту, - Офіційне оформлення..
Керівник напряму в холдинг
Вимоги: - Знання технік продажу; - Знання основ логістики; - Досвід управління організацією (від 10 чоловік); - Орієнтир на результат; - Уміння комунікувати з різними людьми; - Досвід роботи в дистрибуції; - Досвід роботи від півроку на аналогічній посаді; - Впевнений користувач ПК (MS Office) Обов'язки: -.
Менеджер філіі в холдинг
Основні обов'язки: - Вирішення питань щодо просування товарів і послуг торгової компанії; - Проведення співбесід для виявлення необхідних людських ресурсів у філію; - Здійснення зустрічей з ключовими замовниками; Ми надаємо умови для зростання по кар'єрі + конкурентоспроможну зростаючу оплату праці.
Адмiнiстратор в офiс
Провiдний роботодавець Ужгорода проводить набiр спiвробiтникiв, на конкурснiй основi, за напрямком «Адмiнiстратор офiсу»! Ми пропонуємо офiцiйне оформлення, своєчасну виплату грошей та гарну атмосферу працi! Обов’язки: - Рiшення органiзацiйних питань офiсу; - Заповнення бланкiв замовлень; - Робота з паперами; - Дiлове спiлкування з клiєнтами компанii; Вимоги: - Здатнiсть до навчання; - Дiловий зовнiшнiй вигляд; - Коммунiкабельнiсть; Умови: - Навчання за рахунок фiрми; - Можливi подорожi по Українi та за межами; - Робота в дружному коллективi; - Повна та/або часткова зайнятiсть.
Менеджер з обліку первинної документації
Обов'язки: - Обробка первинної документації; - Ведення внутрішнього діловодства; - Підготовка звітів керівництву; Вимоги: - Вища освіта необов'язково; - Знання, вміння та навички ведення первинної документації; - Впевнений користувач ПК (МS Office 1С); - Навички роботи в команді; Умови роботи: -.
Бiблiотекарь в офiс холдинга
Провiдний роботодавець Ужгорода проводить набiр спiвробiтникiв, на конкурснiй основi, за напрямком «Бiблiотекарь»! Ми пропонуємо офiцiйне оформлення, своєчасну виплату грошей та гарну атмосферу працi! Вимоги: - Усидчивiсть; - Не конфлiктнiсть; - Приємна зовнiшнiсть. Умови: - Комфортний офiс; - Дружнiй коллектив; - Повний день / Гнучкий графiк.
Асистент керiвника
Обов’язки: - Планування та координацiя робочого дня керiвника; - Органiзацiя коммунiкацiй керiвника у офiсi; - Пiдготовка нарад та переговорiв; - Своєчасне виконання доручень керiвника; - Рiшення органiзацiйних питань по офiсу; - Спiлкування з клiєнтами компанii; - Пiдготовка та передача звiтiв керiвниковi.
Менеджер з продажу
Вимоги: - Досвід в прямих продажах вітається; - Знання 1С вітається; - Прагнення до професійного та особистого росту; - Комунікабельність; - Здатність до навчання; Обов'язки: - Виконання плану продажів і збільшення обсягів продажів; - Пошук і ведення нових клієнтів; - Консультаційна підтримка клієнтів; - Ведення телефонних переговорів; - Ведення клієнтської бази в 1С; - Підготовка звітів керівництва; Умови: - Конкурентний, стабільний дохід; - Офіс у центрі міста; - Адекватне керівництво; - Дружня команда професіоналів.
Економіст
Основні вимоги: • фінансово-економічна освіта; • досвід роботи в банку в напрямку обліку кредитних і депозитних операцій вітається; • відмінні аналітичні здібності; • вільне користування ПК; • високий рівень особистої відповідальності, уважність, активна життєва позиція. Основні обов'язки: • виконання облікових операцій по внутрішнім процедурам та облікової політики банку; • комунікація з підрозділами банку за кредитними та депозитними операціями юридичних осіб - клієнтів регіональних відділень; • контроль корректного відображення операцій в системах Банку.
Комiрник
Провiдний роботодавець Ужгорода проводить набiр спiвробiтникiв, на конкурснiй основi, за напрямком «Комірник»! Ми пропонуємо офiцiйне оформлення, своєчасну виплату грошiв та гарну атмосферу працi! Вимоги: - досвiд роботи в посадi завiдуючого складу бажано (не обов’язково); - знання правил заповнення та оформлення первинної документацiї; - вiдповiдальнicть, органiзованнiсть; - здатнiсть до навчання.
Бухгалтер
Провiдний роботодавець Ужгорода проводить набiр спiвробiтникiв, на конкурснiй основi, за напрямком «Бухгалтер»! Ми пропонуємо офiцiйне оформлення, своєчасну виплату грошей та гарну атмосферу працi! Обов’язки: - Робота з первинною документацiєю; - Робота з договорами и супровiдною документацiєю; - Допомога керiвниковi; - Пiдготування звiтiв та планування.
Вiйськовий пенсiонер
Для допомоги керівнику в питаннях організації, потрібні люди з військовим квитком, службовці, військові пенсіонери; В основі Вашої діяльності буде робота з особовим складом, управління та виконання завдань керівника. Гарантуємо своєчасну оплату праці, згуртований колектив, професійне керівництво і затишну атмосферу роботи!.
Диспетчер
Провiдний роботодавець Ужгорода проводить набiр спiвробiтникiв, на конкурснiй основi, за напрямком «Диспетчер-телефоніст»! Ми пропонуємо офiцiйне оформлення, своєчасну виплату грошей та гарну атмосферу працi! Вимоги: - досвiд роботи бажано (не обов’язково); - знання ПК; - уважнiсть; - грамотна мова; - приємний голос.
Аудитор
Провiдний роботодавець Ужгорода проводить набiр спiвробiтникiв, на конкурснiй основi, за напрямком «Аудитор»! Ми пропонуємо офiцiйне оформлення, своєчасну виплату грошей та гарну атмосферу працi! Обов’язки: - Участь в аудиторських перевiрках; - Пiдготування звiтiв керiвниковi; - Оформлення документообiга; - Супровiд договорiв; Умови: - Спiвробiтництво зi стабiльною, надiйною компанiєю; - Можливiсть зростання по карьернiй сходинцi; - Своєчасна оплата працi; - Лояльне керiвництво; - Дружнiй коллектив; Вимоги: - Досвiд роботи в аналoгiчнiй посадi; - Вмiння працювати в командi; - Здатнiсть до навчання; - Цiлеспрямованiсть; - Вмiння працювати з ПК; - Не конфлiктнiсть.
Бесплатные объявления в разделе Работа, Ужгород на "ВсеСделки - доска объявлений Ужгород". Воспользуйтесь этой формой, чтобы подобрать объявления по цене или типу. Чтобы добавить свое объявление в регионе Ужгород и категории Работа, перейдите по ссылке "Подать объявление".
В разделе Работа, Ужгород сайта "ВсеСделки - бесплатные объявления Ужгород" представлены объявления, опубликованные частными лицами или предприятиями в регионе Ужгород.
У нас Вы можете легко и быстро продать или купить товары, недвижимость или автомобили в Украине. Продажа бу товаров это приоритет для нашей доски объявлений. Вы также можете предложить или найти услуги, снять или сдать квартиру или офис, найти работу или разместить вакансии. Раздел аренда позволяет быстро найти недвижимость в основных городах Украины.
Доска объявлений ВсеСделки, это простой и удобный инструмент торговли в Интернет. Высокая эффективность бесплатных объявлений в категории Работа на ВсеСделки, Ужгород обеспечивается структурой сайта. Все объявления быстро размещаются в популярных поисковых системах Google.com, Yandex.ua, Rambler.ru и Meta.ua. Наши советы на странице размещения объявления научат Вас создавать эффективные объявления.
Если Вы уже разместили объявление на "ВсеСделки - Работа" ранее, Вы можете изменить или удалить его в любое время. Для этого перейдите по ссылке "Мои объявления" в правом верхнем углу этой страницы. Там же Вы сможете просмотреть запросы на свои объявления и изменить информацию о Вашем сайте в каталоге сайтов и предприятий "ВсеСделки".